fbpx

Polityka prywatności

Aspire.pl

Polityka prywatności

Polityka Prywatności obowiązuje od dnia 6 grudnia 2021 r.

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności. Każdy dokument oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia.

 

1. Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Katarzyna Gajek-Szczepanowska, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą „ASPIRE” z siedzibą w Warszawie 02-765 przy Al. Wilanowskiej 93 lok 36, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Urząd Gminy Warszawy dla Dzielnicy Ursynów pod numerem 410024, NIP: 526-207-19-72.

 

2. W jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe?

  1. Wszystkie dane osobowe pozyskujemy bezpośrednio od osób, których dane dotyczą.
  2. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub coś nie jest dla Ciebie jasne zawsze możesz do nas napisać na adres e-mail: katarzyna.gajek@aspire.pl.

Cel przetwarzania: Realizacja umowy

Zakres danych: Imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, nr i seria dowodu osobistego lub nr paszportu lub PESEL
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt. b RODO
Okres przetwarzania: Dane są przetwarzane do czasu zakończenia realizacji umowy a potem są archiwizowane na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych przez okres czasu przewidzianym przepisami prawa dla tego typu roszczeń.
Odbiorcy danych: Dane osobowe w ograniczonym zakresie przekazujemy do współpracowników zajmujących się realizacją usługi (np. numer telefonu, imię i nazwisko) lub firm współpracujących z nami w zakresie obsługi informatycznej, księgowej lub prawnej. Współpracownicy oraz firmy świadczące usługi dla administratora mają dostęp do danych wyłącznie na potrzeby realizacji procesu.

Cel przetwarzania: Rozpatrzenie reklamacji

Zakres danych: Imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail
W zależności od tego ile podasz nam danych lub ile danych mamy o Tobie w systemie możemy udzielić Ci wsparcia, rozpatrzyć problem lub reklamację.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt. f RODO
Uzasadniony interes administratora polega na udzieleniu wsparcia, rozpatrzenia problemu lub reklamacji w związku z realizacją usług.
Okres przetwarzania: Dane są przetwarzane do czasu zakończenia obsługi procesu reklamacyjnego a potem są archiwizowane na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych przez okres czasu przewidzianym przepisami prawa dla tego typu roszczeń.
Odbiorcy danych: Dane osobowe w ograniczonym zakresie przekazujemy do współpracowników zajmujących się realizacją usługi (np. numer telefonu, imię i nazwisko) lub firm współpracujących z nami w zakresie obsługi informatycznej, księgowej lub prawnej. Współpracownicy oraz firmy świadczące usługi dla administratora mają dostęp do danych wyłącznie na potrzeby realizacji procesu.

Cel przetwarzania: Przesłanie oferty

Zakres danych: Imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu.
Możesz przekazać nam jeszcze inne dane jeśli są potrzebne do przygotowania oferty.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt. a RODO
Okres przetwarzania: Dane są przetwarzane do 12 miesięcy albo do czasu cofnięcia zgody, ale po jej cofnięciu informacja o jej udzieleniu wraz z informacją o jej cofnięciu i przekazanymi danymi przez podmiot danych są archiwizowane na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych przez okres czasu przewidzianym przepisami prawa dla tego typu roszczeń.
Odbiorcy danych: Dane osobowe w ograniczonym zakresie przekazujemy do współpracowników zajmujących się realizacją usługi (np. numer telefonu, imię i nazwisko) lub firm współpracujących z nami w zakresie obsługi informatycznej, księgowej lub prawnej. Współpracownicy oraz firmy świadczące usługi dla administratora mają dostęp do danych wyłącznie na potrzeby realizacji procesu.

 

3. Twoje prawa

Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w tym prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego. 

 

4. Jakie cookies przetwarzamy i dlaczego oraz czy możesz je wyłączyć?

Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w tym prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  1. Cookies techniczne – są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Nie możesz ich wyłączyć.
  2. Google Analytics – pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Serwisu. Szczegółowe informacje o tym jak działają te cookies znajdziesz tutaj: https://support.google.com/analytics/topic/2919631?hl=pl&ref_topic=1008008 .
  3. Wchodząc na stronę zarządzasz zgodami na cookies.

Ta strona używa plików cookies, aby zapewnić
jak najlepsze korzystanie z witryny.